Burcu-2910 benim de ilk iki gebeliğim kayıpla sonuçlanmıştı. Kızım üçüncü gebeliğimdi. Normal doğum için bekledim ama kızım hiç aşağı inmedi kanala girmedi. Kilosu da 4000 olunca bende riske atmak istemedim. Hatta doktorum suni sancı da verebilirim dedi ama iki kayıp yaşadığım için riske atamadım. Sezaryen istedim.