Meri3220 aynı durumdayız, demek ki normal😁 ben de sol tarafımda gece yatmadan pıt pıt bi kaç kez bişey hissediyorum acaba bu mu ki diyorum, ama hayatımda yaşadığım bişey olmadığı için demek ki böyle başlıyor🤭 ben 19+6 yım hala emin olarak heh hareket bu diyemedim açıkçası ama doktorum endişelenmemem gerektiğini her annede, her bebekte her şeyin değişiklik göstereceğini söyledi, özellikle kafama takıp ertesi gün doktora gidnce gayet zıp zıp zıpladığını görünce rahatladım