Smilesra muayene 110 baya pahalı hem de
Ama detaylıda bana böbrek genişlemesi var dediler eşim korktu biraz o yüzden riske atmayalım iyi bi doktora gidelim dedi
Herkes fethi beyi tavsiye etti
25de medikale başladım takıp etti bi problem yok dedi doktorum
Bende sıkıntı yoksa boşuna o kadar para doğuma vermiyim dedim
Anadolu iyi diolar inş orda dogurucam :)