Dilara0606 Kizlar ben 2 doz biyontek oldum hamile degilsim o zaman vurulduktan 1 hafta sonra hamile kaldım simdi 3.dozum gelmis vurulabilirmiyim acaba bi sikinti oluyomu bilgisi olan varmi bu arada 19+3 haftalik hamileyim
Elifgoktug1 Dilara0606 vurulabilirsiniz qma yinede doktorunuz sorun 2. Dozu mu oldum bende bugün. Her iki dozu da gebelikte yapıldı
zeymoms Dilara0606 ben ilk 2 doz biontech aşımı olduğumda hamile değildim ama 3. Dozumu 18+3de oldum doktorum olabilirsin demişti. Siz de bir danşın önce doktora bence
Dilara0606 Asyaveannesi36 doktoruma zaten sorucam da bilgisi olan varmıdır neler yasadi vurulunca kötü oluyomu filan diye bilgi almak istedim 🤗😊
Dilara0606 Elifgoktug1 bi sıkıntınız oldumu ağırı fazla oldumu yani ben ilk 2 dozda hicbisey yasamadim sadece kolum ağrıdı ama hamile değildim simdi 3. Doz ve hamileyimm bilemiyorum nolur
Elifgoktug1 Dilara0606 bende ağrı disinda birsey yaşamadım acikcasi 2. Dozu bugün oldum akşama kadar çok iyiydi şuan biraz kol ağrısı var herhangi bir yan etki yasamadim onun dışında bebek hareketleri vs hersey normal aşıdan 4 saat sonra kadin doğuma da muayene oldum bebek çok hareketli keyfi yerinde dedi😊
zeymoms Dilara0606 2. Dozdan sonra ben çok hasta olmuştum 1 gün sürmüştü üstelik hamile bile değildim Dozdan sonra kol ağrısı dışında bişey yaşamadım hamile olmama rağmen günlük hayatıma devam ettim