badeninannesiii öncelikle geçmiş olsun, haftanıza göre çok çok normal belirtiler, ben ölücem sanıyordum geçecek diyenlere çok kızıyordum ama öğüre öğüre kusa kusa bi şekilde geçti. 3. Ayın bitmesiyle beraber hiç kalmadı. Kusunca rahatlıyorsanız kusmaya çalışın,ortamınızı değiştirin ki size o bulantıyı hatırlatmasın. Ama geçecek emin olun