Leylasiva21 Merhaba arkadaşlar 18+2 haftalık hamileyim iki gündür aşırı kasik ağrısı ve bel ağrısı yasiyorum her hafta doktor a gidiyorum normal diyo yasayan varmi
Fatmahmet63 Leylasiva21 ben 26 haftalık hamileyim gece sağda yatınca sağ tarafım bel kısmim ağrır solda yatınca sol belim ağrır normal yani uykumdan hiç bir şey anlamıyorum
Leylasiva21 Fatmahmet63 Bende hangi tarafa uyusam bıçak saplanıyor gibi özellikle kasiklarim agiriyo. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Fatmahmet63 Leylasiva21 amin inşallah hep diyorum bir ann önce hayırlısı ile doğurayım cidden büyüdükçe karın ağrısı sırt ağrıları çoğalıyor uykundan hiç bir şey anlamıyorsun