Bebiscann beyah olmayınca hastanede patlatıyorlar keseyi canım sezeryan da ise zaten keserken onuda kesiyorlar
bebegimizibekliyoruz1 beyah hayır bende olmadı 6 gün önce doğum yaptım ne su ne nişan gelmişti doğumda patlattılar suyumu
beyah Bebiscann bana illa gelmesi lazım desi herkes de arkadaşımda gelmemişti bende merak ettim doğurmadım diye herkes üstüme geliyor
beyah hunilimom Teşekkür ederim ben beklemedeyim 2 günüm kaldı da olsa çoktan olurdu diye düşünüyorum
Bebiscann beyah muhakkak vardır canım benim kızımda nışan gelmeden su patladı yada nişan geldi ben görmedim, bu oğlumda da nişan geldi su azar azar gelmiş hiç hissetmedim doktorum suyun çok az gelmiş sen farketmemişsin dedi çünkü ped vardı hep son haftada
Svcncmrnz beyah bende ne sancı ne sunne ağrı ne sizi vardı yani gitttim açılma vardı suni sancı verdiler suyu patlattılar öyle doğum yaptım.
uyanancirkiin beyah benim nişan ve su gelmedi. Düzenli sancıdan anladım doğumun başladığını doktor patlattı suyu
beyah bebegimizibekliyoruz1 Anladım canım Allah analı babalı büyütsün hayırlısı olsun 💜 bende olmayacak gibi hissediyorum da
Dmrasln Yok canım öyle birşey benim nişanim 4 5 gun once geldi ama suyum gelmedi sancıyla gittim hastanede patlattılar suyumu
beyah Bebiscann Ya bende anlamadım valla herkes kendi gibi zannediyor herhalde o yüzden takmamak lazım yapcak bişey yok
Dmrasln beyah Degil tabiki suyun gelse ne gelmese ne senin uzerine niye geliyorlar onu anlamadim senin elinde mi sanki dogurmak bilerek mi bekliyormuşsun😑
ikiprensesannesiii beyah ben gaz sancım var diye gittim 5 cm açıklığım vardı sezeryana alınana kadar 7 cm açıklığım olmuş. Ben anlamadım açıkçası hiçbirşey
beyah Dmrasln keşke bilsem neden böyle davrandıklarını da bende anlamıyorum herşeyin zamanı var sonuçta en çok kaynanam yapıyor bunu laf edince de bende oldu sende de olur diyor sinir oluyorum 🤷