Arkadaşlar ben şu an ülkemde değilim. Hamilelik şüphesi test yaptım sonucu pozitif çıktı çok sevindim. Sonra ise burada erken bakmıyorlar ultrason ile bildiğim için doktor araştırdım. Eski doktorum şubat ortasına gün verebildi yoğun özel klinik yerleri. Ben o tarihlerde dönmüş olacağım ülkeme kısmetse. Bende başka klinik buldum 10 gün önce gittim kan idrar tahlil aldılar. Dün ultrason ile doktor bakacaktı gittim. Benim hesabıma göre 8 haftalıktı bebeğim. Doktor ise 7 hafta 6 günlük hesap yaptı. Sonra ultrason baktı ve bir kaç resim çekti inceledi sonra bana bir şeyler gösterdi ben dilini bilmediğim için bebeğimi gösterdi diye çok sevindim. Gördüm çünkü orada bebeğimi. Sonra odasında konuşma oldu dediler ki bana bebeğinin kalp atışını göstermiş çünkü atıyor mu kalbi onu incelemiş. Bebeği. 6 haftalık olmuş görünüyormuş. Doktorda şaşırmış. Şimdi bir ay sonraya gün verdi. Eğer gerçekten geç döllenme varsa bile bebeğimin kalbi atıyor çok şükür bir şey olmaz değil mi? Ben konu hakkında bilgisi olandan bilgi istiyorum teşekkür ederim herkese