Zemzems Merhaba. 17 ekim de kimyasal gebelik geçirdim ve hayla adet olmadım. Adet ağrım da yok Hamile olamam çünkü rahim toparlansın diye korunmalı ilişkiye önerdi. Bilgisi olan var mı ??
Leylasiva21 Zemzems ben 22 temmuzda düşük yaptım 16 Ağustos ta adet oldum ondan sonra hamile kaldim 18+2 haftalık olduk bazen korununca da nasip olur
sunax Zemzems canım iki hafta önce kimyasal geçirdim 4-5 gün gecikti benimde sonra kanamam normalden koyu ve normalden çok geldi bende de adet olacağıma dair belirti yoktu doktorumu aradım normal olduğunu söyledi bugün yarın olursun olmazsan ara bizi dedi zaten o gün regl oldum
Sevcenoskay Merhaba ben 21 nisanda kimyasal gebelik geçirdim mayıs 26 da adet gördüm ondan sonra korunmadım. Doktorum kürtaj olmadığı için sorun olmayacağını söyledi ilaç vs kullanmadım kendiliğinden düşürdüğü için beklemedik
Zemzems Sevcenoskay aynen doktorum da sadece rahim toparlanması için 1 ay bekle dedi. Rabbim nasip ederse adet olduktan sonra bende hayırlı haber alırım inşallah
Leylasiva21 gunaynur Zemzems tam sayılmaz aslinda herkes 1 yıla ancak hamile kalırsın rahmin toparlanır falan dedi Allah nasip etti 🤲