Meniss ben 32 de gittim canım o zamana kadar herşey normaldi ayda bir kontrole gidiyordum artık 10 günde bir yapacağız dedi doktor. Sonra ultrasona bir baktık 3 hafta geriden geliyor karın bölgesi. Beni sıkı takibe aldı her ptesi perşembe kontrole gidiyorum. Doktorumun önerileriyle beslenmemi tamamen değiştirdim protein ağırlıklı besleniyorum her gün 3 yumurta haftada 2 balık 2 et her gün neredeyse mercimek yiyorum. Kanı sulandırması için her gün 1 kase nar yiyorum ve suyuma da limon sıkıyorum. Geçen ptesi kontrolüm de bebeğimin 1 haftada 2 haftalık büyüme gösterdiğini söyledi doktorum. Böyle devam edeceğiz. Eğer düzelmeseydi ciğer geliştirici olacaktım. Şu an 2 haftalık bir gerilik kaldı umarım onu da kapatırız bir an önce. Sende beslenmeni düzenle canım çok önemli. Her gün havuç suyu içiyorum bir de saf zeytinyağı.