Aynen bende 2 gün önce ilk defa çatı muayenesi oldum . Açıklık yoktu . Rahmin biraz yumuşamış dedi. Normal doğurabilirsin dedi . (Tabi öyle dese de son zaman her şey değişebiliyor)
Az acıdı kendini kasmaman gerekiyor .
Benim bir de tam vajina üstü çok acı vardı yürüyemiyorum dedim doktora ev içinde bile
Bana magnezyum verdi .
Ondan dolayı da biraz acı duymuş olabilirim .