Mervehorata92 Kızlar 3 aylık hamıleyım çok acık kahverengı az akıntım geldı bır daha gelmedı agrım vardı kasıklarımda doktora gıttım acıle tahlıl yaptılar yok bırsey dedıler ama tedırgın oldum doktoruma yarın gıdıcem başına gelen varmı?
Aleeyy Mervehorata92 benimde aynısı oldu doktorumla iletişime gectim direk. progestan verdi onu kullandım halen daha kullanıyorum cok sükür gecti 2 gün dinlendim yattım hep. Yorma kendini olabildigince dinlen yat ve doktorunla görüs belki ilac baslatmak ister ama hic tedirgin olma içini rahat tut😊