Gulcandnrts Merhaba arkadaşlar 7+5 oluyoruz biz ilk gittiğimde bebeğim soldaydi üç gün önce ise ortaya kaymış sizinde oldu mu neden 😂😍
Zehra9616 Gulcandnrts genellikle hep sagda ve hep kasigimda hic yukari cikma geregi duymuyo sukur cocugum😂
Makbuleellici Gulcandnrts genelde erkek bebek solda olur derler benimde soldaydı ilk haftalar şuan. 27. Haftaya girdik hala solda daha çok hissediyorum erkek ❤️😍