Hiç korkmayın bende geçirdim, siz tedirgin oldukça bebekte hissediyor ben üzüldüğüm için 2 gün hareketlerinde azalma oldu şükür toparladım. Bana doktorum bol bol nar ye demişti. Sırt ağrım ve nefes almada zorluk çekebilirsiniz ama unutmayın ki hepsi geçecek 🌸 çok geçmiş olsun 👼