Calyipso Lali kalp atışlarını duyduktan sonra hissediceksin 🙈 bende 9 haftalık hamileyim 8.cihaftama kadar bende hamile gibi hissetmiyodum inşallah sağlıkla alırız kucagimiza bebeklerimizi🤗
Calyipso gzdemirel çok hafif gobişim cikti🙈 pantolonlarım olmuyor,çok şükür mide bulantim yok ama. Karın agrım çok oluyor oda bebek geliştiği için oluyormuş.. Alış-veriş yapicagin bir hafta olabilir
BurcuDiner Bende 8+6 yım hep uyumak istiyorum ama uyuyamıyorum yatağa giriyorum birşey olacak birşey yapacağım diye strese giriyorum birde sabahları miğde bulantım oluyor 🙈 sadece kıyafet olsa göğüslerim büyüdü ne alakaysa hamile sütyeni aldım Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşAllah 🙏🏻🤰🏻😍
gzdemirel Calyipso Ben dediğin gibi alış veril yaptım aynı senin gibi pantlnlarım olmuo çamaşırlarım olmuo 😬 bende sütyen aldım pentinin balensiz olanı ve süper rahat tavsiye ederim