Mervehorata92 Kızlar 3 aylık hamıleyım çok acık kahverengı az akıntım geldı bır daha gelmedı agrım vardı kasıklarımda doktora gıttım acıle tahlıl yaptılar yok bırsey dedıler ama tedırgın oldum doktoruma yarın gıdıcem başına gelen varmı boyle durum?
Minikanne123 Mervehorata92 benim geldi de açık kahverengi düşük tehlikelisi kanama alanı gördü kuzum sen bi doktorunu da danış tabii herkes aynı olcak diye bişey yok