portakalsekeri -kimkiii doktora gidin hemen bendede olmuştu düşük önleyici iğne yaptı birde ilaç verdi
Sibelblby -kimkiii yerleşme kanaması sadece ilk zaman olur onun dışındaki kanamalar tehlikeli olabilir hemen doktorunuzla görüşmelisin
-kimkiii portakalsekeri ben de doktora gittim iğne ve ilaç verdi Senin gectimi şuanda bi sıkıntı varmi
portakalsekeri -kimkiii şuanlık yok çok şükür 7 haftalık olduk ilk baya kırmızı kanamam oldu bir hafta sonrada 3 gün lekenmem oldu hala progestan içiyorum umarım seninde kısa sürede kesilir🙏🏻
-kimkiii gldn065807 alttan muayene etti bebekle ilgili bir sıkıntı yok ama rahim ağzında kanama var dedi dusuk olabilir cok dikkat et dedi
gldn065807 -kimkiii geçmiş olsun yatıp dinlen mümkün olduğu kadar kalkma 5 haftada benim de oldu kanama alanım vardı şuan 26 haftamız doluyo lavabo disi kalkma ilaçlarını kullan bisey olmaz inşallah