annesialisi mandallı mop kullanıyorum. Vileda gibi set halinde satılmıyor. Sadece mop alıyorsunuz, mandalları kaldırıp istediğiniz bezi kullanabilirsiniz. Ben microfiber bez kullanıyorum A101’den almıştım. Miss gibi kovada suyu hazırlayıp siliyorum. Hem yerlerim parlıyor, hemde tertemiz oluyor.