Lali Merhaba. 5+2 haftalık hamileyim. Hamilelik süresince hangi besinleri günlük ve ya haftalık tüketirsem bebeyim için yararlı olur?Tecrübelerinizi paylaşırsanız mutlu olurum☺️
aysbuk2baby Lali bende 5+2 yim. İlk gebeliğiniz mi? Ben şuan için beslenmede en önemli gördüğüm şey bol su içmek. Günde 3 litreyi geçiyor içtiğim su.
Agg0207 Bol pretein al canim kalsiyum bebegin gelisimi icin protein cok onemli demisti bana doktorum abur cubur tamamen attim hayatimdan ben baklagillerde cok faydali canim
Barbie yumurtaye her kahvaltıda sut ıc kırmızı et tuket sebze ve meyve yemeye ozen goster ve tabıkıde su onemlı
Diyetisyen Ette demir bulunur. Et yedikten sonra bir C vitamini tüketirseniz yani bir meyve emiliminizi sağlayacaktır. Et tavuk bunları yerken arkasına meyve yemeniz yani ara öğün olarak oldukça önemlidir. Ayrıca ilerleyen aylarda kabızlık durumundan dolayı meyvede bulunan posa miktarının fazla olması da kabızlığınıza iyi gelir. Her gün 500 g süt tüketmeniz hem sizin için hemde bebeğiniz için oldukça önemlidir. Çay ve kahveye de ara vermeniz ya da biraz azaltmanız sizin için iyi olacaktır. Sütte bulunan kalsiyumun emilimini etkilediği için çay ve kahve. Ve bol su tüketmelisiniz. Sık sık az az yemekte oldukça önemli.