Aysimaaaaa544 Kızlar sakarya eğitim araştırmada yada her hangi bir araştırma hastanesinde sezaryen dogum yapanlar kac gün kaldınız hastane de koronadan dolayı bir aksam mi kalınıyor artık acaba
Zehra9616 Aysimaaaaa544 nerde olursan ol sanirim sezercikte 2 normal dogumda 1 gun yatiriyolar degismiyo bildigim kadariyla
Ahmetinannesi25 Aysimaaaaa544 ben de sakarya da doğum yaptım kızımda 2 gece kaldım sezeryan diye şimdi de aynı olur galiba
Aysimaaaaa544 Zehra9616 bugun ozelde sordum bir aksam kalıyorsunuz iki gün kalmaniz gerekiyorsa ayrı ucret alicaz dedi
Ahmetinannesi25 Aysimaaaaa544 ben araştırmada yapmadım konak ’ta yaptım orası da iyiydi şimdi ki doğum hastahanesi de çok güzelmiş iki kişi kalıyormuş yakında birisi doğum yapmış da o söyledi