Nartanesii Hanımlar ben şimdiden stok yapmak istiyorum daha doğumuma var ama alayım beklesin istiyorum.Malum herşeye zam geliyor.Bebegimin cildini alerji yapmayacak bir bez markası önerebilir misiniz?
Glbyz61 Nartanesii Slepy kullanıcam kızımda da kullandım şimdi oğlumda çok memnunum sızdırma yapmıyor 1 numara Çok alma en fazla 100 tane olsun sonra 2 3 devam edersin
Zeynoooooo Nartanesii baby me aldım é bebekten fiyatı gayet uygun aldığımda ikinci ürüne %25 indirimde vardı üstelik paket açılmış ve kullanılmış olsa daha 14 gün içinde é bebek sayfasindan iade edebiliyormusum deneyecem
1999luanne Nartanesii Ne olursa olsun stok yapma sleppy aldım denemek için herkees genelde memnun ama sızdırma yapıyor dedi arkadaşım sanırım bi beden büyük kullanması lazımmış bende o yüzden 2beden aldım direk bı paket. Araştırdım pişik önleyici Krem sürsem de pişik olma ihtimali varmış o yüzden bende bez almaktan vazgeçtim
Misa34 Nartanesii ben direk 2 numaradan baslicam 2 yengem sleppy kullandi 1 numara 2 hafta kullandk flaan dediler 1 numara kucuk paket alicM sadece
SerraveAnnesii Sleepy natural kullanmayı düşünüyorum. İlk baştan 1 numara 100 tane falan alıcam çabuk büyüdükleri için yeterli olacağını düşünüyorum
alcang Nartanesii Alerji yapıp yapmayacağını biz bilemeyiz ki. Belki bebeğinizin poposu en pahalı beze bile alerji yapabilir. o yüzden deneyerek gitmelisiniz. Bezler elinizde kalabilir