3 aylık hamıleyım tuvalete gıdınce fark ettim peçeteyle sılınce çok acık kahverengi akıntı korktum acıle gıttım tahlılerde bırsey gozukmuyor dokturuma yarın gıdıcem bır kereoyle akıntı oldu cok az ama cok açık renk ama gene de tedırgın oldum başına gelen var mı boyle bır durum kımsenın?