Benim bebeğimde makat gelişi mecburi sezeryan olacak sanırım 3 ocakta kontrole çağırdı 4 veya 5 ocakta saezeryan yapar sanırım. Eğer hala dönme misse ve ben sezeryandan çok korkuyorum eşimden başka kimse olmayacak başımda ailemin testi pozitif çıktı eşimin ailesi Ankara’ya iş nedeniyle gitti kaldık bir başımıza ikinci doğumum kızımı nereye nasıl bırakacam hiçbir fikrim yok dua edin bebişim dönsün. Kendi kendime bakabileyim