Yesimmira34 Kızlar ben sezeryan olucam 33 haftalıgım ve Dogumdan sonra kanamam felan cok olurmu sizlerin nasıl oldu hasta bezi 4 tane aldım yetermi yetmezmi yardım edin..
Deniz59 Yesimmira34 kanama oluyo baya canım ben yanıma 5 tane falan aldım sanırım eve gelincede kullandım kilot derdinde yok
Advy26 Yesimmira34 ilk zamanlar oluyor kanama ben depent aldım bitiremedim 3 gün kullandım sonra ped kullandım
silaweannesi Yesimmira34 Bende çok kanama olmadı iki tane hasta bezi kullandım hastane verdi onu da sonra lohusa pedine geçtim o da yani az az geliyo
Yesimmira34 Advy26 teşekürler ya hastnede veriyo ne bilim kimisi dio cok olmuyo kimi dio cok oluyo kafam karıstı :)
Advy26 Yesimmira34 aynen öyle adet kanaman nasılsa o gibi düşün benim çok fazla kanamam olmadı mesela o yüzden çok ihtiyaç olmadı her ihtimale karşı yanında fazla bulundurmanda yarar var belki kanaman fazla olabilir kullanmak gerekir 😊
Gizem5901 Bnm bugun 10. Gunum ilk gun adet gbi geldi daha hiç gelmedi ondan sonra doktor normal dedi ama bilmiyorum 🤒
dermus Yesimmira34 kisiye gore degisiyor sanirim, orkid koymustum cok kanamam olmadi, depende filan hic gerek kalmadi yani.
Zeyzeykr Yesimmira34 benimde bi hafta olucak sezeryan olalı loğusa pedi almıştım hala kullanıyorum kanamam devam ediyo ilk günki gibi değil ama azalarak devam ediyo
Yesimmira34 Arkadaşlar toplu olarak yazıyorum :) hepinize teşekür ederim cevremde sezeryan olanlar az geldgını soledı emin olamadım sizlerinde fikrini almak istedim. Heralde anladgım kadarıyla bünyeden bünyeye degişiyor.