viildaaannn RefBrs 31+5 im yok böyle bıçak saplanır gibi bel ağrım var ama onu normal görüyorum gebelikten
RefBrs viildaaannn ben 12 haftalığım bende de sıkışma gibi çarpma gibi oldu doktorum normal demişti ama sizinki başka sanırım
viildaaannn RefBrs ya işte bazı durumlar normal olarak kabul ediliyor gebelikte o yüzden bu da mı gebelikten diyorum bilemiyorum