Kızlar 30+4 deyim bugün doktora gittim şehir dışındayım kendi doktorum değil ama doçent bir doktordu bebeğin plasentası boynunda iki kez sıkı değil ama geniş olarak dolanmış dedi yani şuanlık iyi beslenmesi suyu vs dedi ama eğer düzelmezse zorunlu sezaryen olursun dedi yani daha 9 hafta var çok tedirgin oldum ya bişey olursa diye sizde de yaşayanlar var mı acaba bu durumu oldumu hiç