Ben normal doğum yaptım. Ignesiz. Inanın hiç acı hissetmiyorsjnuz. Hissettiğiniz çok farklı bambaşka bi duygu. Bebeği görünce onu da unutuyorsunuz. Hiç korkmayın. Epiduralden sonra çok bel ağrısı çekenler oluyor. Ignesiz daha sağlıklı. Şimdi 2. Ye hamileyim. Bunu da insallah öyle doğuracağım. O sancılar acılar hemen unutuluyor.