0611__ Anlatın bakalım nasl gecirdnz an itibariyle grip olmusum olan arkadaşlarıma da sifalar dilerim 🤲 ayakta durmak zorundayım her ne kdr halsiz kapsamda bakmakla sorumlu bı prensesim var bide karnimda ❣️ ne yiyip içmek lazm??
Edahoso 0611__ ayy ben de ortada hiçbir sebep yokken gece bir uyandım ki boğaz ağrısı ve grip ne yutkunabiliyorum ne de burnum duruyor 😂 başım da sürekli ağrıyor ilaçta içemiyoruz malum, çözümü olan var mı 😬😬
Caglaluna Ballı süt, ılık limonlu su, bazen de sıcak suyun içine limon damlatıp içtim o çok iyi geldi. Tuzlu suyla burnuma su çektim, olmazsa olmaz mandalina portakal ♥️ Geçmiş olsun