Kızlar merhaba 13 haftalık hamileyim. 20 gün önce sol kulak mememin hemen arkasında sivilce gibi nohut kadar bir şişlik olmuştu ağrı yapıyordu 1 haftaya yakın sürdü sonra indi geçti . Bugün diğer kulağımın arkasında çıktı önce sivilce gibiydi şimdi biraz şişti rahatsız ediyor. Kafaya çok taktım kötü birşey midir diye. Yaşayan var mı acaba gripte olmadım onun peşine olsa anlicam. 😔