Kubraalisoy Kızlar 18 haftadaym aynı haftada olanların karınları baya biliniyo bende hişbişey yok aklımı kaybedicem sanki karnımda hiçbişey yok😂
MerveeD Kubraalisoy bende 18+6 dayım pazartesi gunu doktoruma sordum 21. Haftada tam belli olur sımdı boyle olması cok normal ve hissetmemende normal 20. Haftadan sonra hissedersin hareketlerini dedı bıde ilk gebelik olunca gec bellı oluyormus
SuY Kubraalisoy 20 lerden sonra dar giyince belli olurdu ama 28 e kadar geniş giyinmişim sürece hiç belli olmuyordu
ilkbeybiannesi Ben de 18 haftadayım dar bir şey giydiğimde belli oluyor hafif. Bolda asla belli 🙄 iç karnımız var galiba 😂
ilkbeybiannesi Kubraalisoy küçük demek için erken ya, benimki karnı 1 hafta önden gidiyor yani fazla bile kilosu
ilkbeybiannesi Kubraalisoy senin de önden gidiyor o zaman benim 194le 1 hafta öndeydi. Doktoruna sor karnı kaç haftalık gösteriyor, kafası kaç haftalık diye
kuzeymomsss Kubraalisoy 19 haftalığım bende de yok ancak dar giydiğim zaman minicik çıkıyor o da kilo almışım gibi duruyor 😂😂