deletedmom87894 Kızlar ne güzel duygu bu ya😍😍20+3üz bugün çok hissettim kıpır kıpır 😊 Allah bu duyguyu herkese nasip etsin🙏🏻
Tontikannesi deletedmom87894 16+6 bende ilkkez bugün hissettim 🥰 ilk gebelikte 20. Haftadan sonraydı hissetmem
Suzanne deletedmom87894 benim oğluşta ilk defa bugün çok hareketliydi 23. Haftamız bitiyor yeni uyuşukluğu geçti 😂😂 hele dün o kadar çok uyuyordu ki korktum :)))
Minikmucizem0 bebek- benimde 11+2 ama uzanıyorum sırtüstü karnima odaklaniyorum biseyler oynuyor ama daha erken diyorum bebek degildir diyorum e bebek değilse ne olacak değil mi bebektir yani 🤭
ilkbeybiannesi Hareketleri ne gibi hissettiniz ya bide karnınızın neresinde hissettiniz? Benim ilk gebeliğim 18 haftalığız 2 gündür içimde bir şey geziyor gibi hissediyorum kayma hissi gibi ama karnımın aşağısında değil bilemedim bebiş mi gaz mı🤷🏻♀️
Suzanne ilkbeybiannesi canım ben 17. Haftada minik atış şeklinde hissettim hala da öyle hisediyorum hiç kaymaları hissedemiyorum her annede farklı oluyor bi iki hafta sonra bebeğin hareketlerini net hissedince anlarsın şimdiki bebek mi gaz mı ama büyük ihtimal bebektir :)
deletedmom87894 ilkbeybiannesi pıt pıt gibi karnım atıyor😍bide sırtüstü uzandığımda sağa toplandığını hissediyorum
Minikmucizem0 bebek- evet bende hissediyorum ama bu kadar erken de hissedilir mi diye düşünmüyorim değil 😊🤭