baby_mama 1 kişi alınabiliyor, oradaki kişilerin inisiyatifine de bağlı. Ben gece gittim, sancı odasında annem ve eşim durdu bütün gece. Saat 8 olunca “nöbet değişecek, biriniz çıkabilir misiniz yasak çünkü bana bir şey demesinler” dedi ebemiz.
baby_mama bsnrd sedat umur doktorum 😊 Evet memnunum genel olarak. Odalar güzel, hemşireler ilgiliydi. Oğlum doğunca 6 saat kadar küvezde kaldı tedbir amaçlı, o süreçte de gayet ilgilendiler.
Yenianneligim baby_mama Sedat Umur doğum parası ödemesini nasıl yaptınız acaba hepsi peşinmiydi ödemenin
Yenianneligim baby_mama peki doğuma baba girebiliyor mu normal doğum olunca sezaryende zaten almıyorlar da hiç sordunuz mu bilginiz var mı
baby_mama Yenianneligim normal doğum yaptım eşim de girdi, sezaryeni bilmiyorum 😌 daha önce konuşmamıştık, doğumda doktora ben de gelebilir miyim dedi eşim, hiç tereddüt etmeden tabi tabi ne demek dedi hemen aldı yanıma sağolsun 😊