Ben 26+4luk hamileyim ..dogum belirtisi mi bilmiyorm ama makata baski ve bel agrisi smdiden ben de var zaten hamile kalmadan once de bel problemim oldugu icin .. fizyoterapist e gidiyorm ve doktorum da ayni şeyi dedi pelvik kaslar kasildigi ve bebek aşagiya dogru pozisyon aldigi icin bu kasilmalar normal sanirim ama en iyisi doktorunuza danişmaniz