11mrv11 bana aman alma zaten giyemez büyüyor dediler ve çok az almıştım kızım 2800 doğdu🤦🏽 kontrollerde 3100 çıkmıştı en son öyle mi ikti ki kıyafetler bol geliyordu ve çok uzun süre giydirdim nasıl olsa artık zaman geçti diye yenisini de almadım canım çıktı yıka kurut derken