llFatma Bebeğinizin sadece karın çevresi 3 hafta geride gelen olup sağlıklı doğum yapan var mı, yoksa Sezeryan mi yapılıyor tecrübeliler bilgilendirirse sevinirim ya
Der llFatma arkadaşım 35haftadaydı bebegin karnı 32d kalmıştı hemen sezeryanla doğurdu şuan çok sağlıklı
Mucizembenim llFatma benim de 2 hafta geride dedi daha sonra gittiğimde düzeldiğini söyledi ama bana göre kilosu az bebeğimin 30 haftalığız bende herşeyi yiyorum muz süt yumurta et naparsam yapım öyle çok kilo aldıramıyorum çocuğa 🥺
Burcu_akbb llFatma ikinci kızımda 35 de dediler 2 hafta geride Yatış verdi 4 gün kaldım hergün takip için Sancım çıktı Serumla durdurdular 37 beklicez dedi almak için hastaneden çıktım 37 olunca gttim 2600 46 cm doğdu küveze gerek klmadan sağlıklıca Büyüdü 3 yaşında minik kızım 🥰
Zumraasel llFatma Benim iki kızım var ikisininde gelişim geriliği vardı biri 6 hafta geride 1600 doğdu 15 gün kuvezde kaldı biraz sağlık sorunlari vardı şimdi şükür 19 aylık gayet iyi diğeri 20 günlük 2 hafta gerideydi 2300 doğdu kuveze girmedi gayet sağlıklı hiç dert etmeyin Rabbim her türlü yardım ediyor sadece yapacağınız tek şey moralinizi yüksek tutmak ve bol protein li beslenmek her sabah 3 haşlanmış yumurta muz yoğurt süt ye inşallah düzelir
llFatma Mucizembenim benim önce 1hafta geriden geliyordu birden 3 hafta oldu anlamadım ya 37. Haftamdayim kilosu 2750 dedi sıkı takipte olacan dedi perinatolojiye dedi 2 güne bir gelecen dedi
K-elebegim Benim bebeğim de de var malesef 35 haftalik 2100 gram doktor genetik minyon olucagini söyledi ama farklı bir doktora gidicem o diycek bklm
Der K-elebegim 35 haftada doğum yaptı canım hemen karnı 32deydi bebeğim gayet sağlıklı küvezde bile kalmadı 2400 kilosu
llFatma Der öyle durumda normal doğum oolmuyor mu kuzu ben sezeryandan da korkuyorum normal istiyorum
llFatma Burcu_akbb benim de 37+1 2750 kg kilosu takipte olacan dedi böyle durumda normal doğum olmuyor mu Sezeryan mi yapiyorlar
yigitegenin_annesi1 llFatma 1 hafta sonra bunun cevabunı sana söylerim venım bebeninde karın çevresi 3 hafta geride 39. Haftadayım doğdu doğacak nerdeyse sadece zayıf bir bebek olarak doğacak ama kilo alacak hrp zayıf kalmicak
llFatma yigitegenin_annesi1 senin ne zamandan beri 3 haftadan beri geriden geliyor kuzu 39.haftama ben de gelebilsem çok istiyorum ya Ve şu an kilosu kaç kuzu
Burcu_akbb llFatma bilmiyorumki benim ilki sezaryen diye 2. De öle erkenden aldılar İçerde gelişmiyorsa durmasının anlamı yok demişlerdi
yigitegenin_annesi1 llFatma 38 haftalıkken söyeldi karın çevresi 34 haftayla uyumlu geliyor haftaya tekrar gel dedi eğer aynıysa ilerleme yoksa suni sancı ile doğumunu başlatalım dedi 1 hafta sonra gittim bebeğimin karın çrvresi 35 +6olmıştu iyi dedi doktor gitiği yere kadar gitsn sancıni bekle dedi 39+1oldm bekliyroum hala 38 haftalıkken gittiğimde 3100 kilosu şimdi bilmiyroum kaç gram olmuş
llFatma Mucizembenim bana sadece karın çevresi geride diğer bacak baş gibi organları normal dedi ve küçük dedi anlamadım ya boy da 49 cm falan çıkıyor
llFatma Mucizembenim ilk gebeliğim ya normal mi degil mi diye bilmiyorum. Doktora bir şey sorsam sanki endişelenecek diye de pek konuşmak istemiyor öyle hissiyata kapıldım soyluycem soyluycem falan deyip ne yapıp edip ne soracağımi da unutuyorum başarıyor valla