Berrasirin Hanimlar cuma gunu detayli utrasyon rendevum var (ozel hastahane) utrasyon a ac tok girmek fark ediyormu ?
syma33 Berrasirin Canim benimde haftaya var randevu alırken tok karna gel ve bir tane de mutlaka çikolata ye demişti
Nazlimom Berrasirin tok karnına daha iyi bebek hareketli oluyor ölçümü daha iyi oluyor ben tok gitmiştm doktorun istedigi pozisyonda degildi hatta çikolata yiyip biraz yürü gel dedi öyle anca baktı
Berrasirin syma33 randevuyu alali epey oldu cok fazla unutkan oldum 🤷♀️hatirliyamadim …tesekkur ederim 😊
Selindrellaa syma33 merhaba şeymacım hangi doktora aldınız acaba randevuyu? Biz Sadettin Güngör’e gidecez 2 hafta sonra bakalım 🤭🌸
papatya-123 uykularharamoldu Bebekler şekeri seviyor harekete geçiyorlar. Uykudaysa mesela sırtı dönük olur poposu dönük olur göremez bakamaz doktor
kuzeymomsss Berrasirin canım tahlil yaptırmadığın sürece ultrasona girerken mutlaka karnın tok olsun. Çünkü bebek daha hareketli olur, çikolata meyve suyu falan da tüketebilirsiniz
Nurtendurmazz Berrasirin bende geçen hafta girdim tok karnına olması gerektiğini söylediler ben hem tok hemde bi kaç tane çikolata yiyip öyle girdim hastaneye gittiğimde de mesaneyi boşaltmamı söylediler
ozdenonay Berrasirin doktorum bana aç karna gel dedi. Tok olunca bebek hareketli oluyor net bir şekilde organlarını inceleyemiyoruz dedi
Jeatimo Berrasirin Fark etmez derken tok gidin mutlaka bebek uyuyorsa sağlıklı bakamıyorlar çünkü 😂 birde çikolata tatlı bir şeyler de yiyin
Nurtendurmazz Berrasirin mesane boşken bebeği daha iyi inceleyip görüntüleyebiliyolarmış bende sormuştum aynısını öyle dediler
Ggalparslan Berrasirin bugün gittim kesinlikle tok gidin sabah 8 de kahvaltı yapmıştık 12 de randevum vardı doktor baktı biraz sonra sen açsın git yemek ye dedi ara verdik Birşeyler yiyip tekrar baktığında bebekler daha hareketliydi inanın farkediyor 😊