Minigimmmmmm ilk hamileligimde tup bebekten 15 gun sonra kan testi yaptirdim sonuclar asagida. Ayrica 2 gun arayla artislarida yazdim, cinsiyeti erkek.
6 temmuz 221,64
8 temmuz 376,50
10 temmuz 793.10
Simdi 2.ye hamileyim. Adet tarihine gore 7 haftalik pazartesi gunu ultrasona gidecegim tam
Belli olur. 6 haftalikken kan testinde 757 idi 2 gun sonra tekrar yaptirdim artisina bakmak icin 1.387.9 cikti. Bakalim cinsiyeti ne olacak. Hayirlisi insallah 🤲