deletedmom87894 benim de evim 2+1 çocuk odamı günlük TV odası yapmıştım ağustosta evlendim eylülde hamile olduğumu öğrendim zaten. Kirada oturuyorum şuan çocuk odası yapmaya gerek duymadım, daha çok taşınabilen beşik düşünüyorum ailem ile farklı şehirlerde oturuyoruz oraya gittiğimizde de kullanmak için. Çocuk odası yapsam da bebeğim 2 yaşına kadar neredeyse benimle olacak zaten ilerde daha güzel birşey yaparım diye düşündüm bir yanda da