6+3 haftalık hamileyim yolk kesesi oluşmuş ama embriyo gözükmüyor dedi doktorum cuma kontrole çağırdı kahverengi lekenmem olmazdı ama bugun bıçak saplanır gibi ağrı oldu 3 5 dakikalık ve çok yoğun kahrengi akıntım gelmiş normal mi benim gibi olanlar var mı