37+5 ile çatı muayenesine gittiğimde 2 cm açıklığım vardı. Doktor gece geri gelirsin dedi ve 10 dk ‘ya vuran sancılarımla gittim. 4 cm olmuştu ve kanamam vardı biraz fazla. Hemen damaryolu ve epidural katater takıldı. (24:00) Doğumhane içinde normal Yatağa yattım ve eşimi yanıma aldılar. Saat 03.00’ e kadar ara ara sancı hissim arttıkça kataterden ilaç verdiler. En son 1 saat felan ilacı bıraktılar ve açılmam tamamlanmıştı. Belden aşağım tutmadığı için eşim ve hasta bakıcı beni çatala çıkardılar. (04.00) Ebe son kez kataterden ilaç verdi ve ıkınma mı söyledi o ara doktor geldi. 10 dk ıkınma faslından sonra doktor epizyotomi yaptı ve hasta bakıcı iki dirseği ile karnıma öyle bastırdı ki nasıl bağırmışım annemler kapıda fena olmuş. Sonra 4.15 de oğlum dünyaya geldi elhamdülillah. Sonrasında dikişlerim atıldı hiç bişey hissetmiyorum tabi. Çataldan indirip bebeğimi kucağıma verdiler. Sandalye ile odama geldim. Yaklaşık 2 - 3 saat sonra ayağa kalkıp eşimin desteği ile yürümeye başladım. Epidural hakkında aklımda bir sürü soru işareti vardı şuan iyi ki yaptımışım diyorum. İlaç olduğu halde sancıları hissettiğimde canım az da olsa acıyordu epidural olmasa hemen sezeryane alın derdim. İyi kide yaptırmışım. Hepinize hayırlı ve sağlıklı güzel doğumlar 🥰🥰🧿🌼