Sultan07Dev- Hayırlı akşamlar. Son adet tarihime göre 13 haftalık olması gerekiyor bebeğim fakat doktor 14 haftalık bir hafta ileri görünüyor ultrasona göre dedi bi endişe düştü içime bu durumu yaşayan var mı 😔?
Sibelblby Sultan07Dev- bebeğinin hafta olarak önde gitmesi kötü değil aksine iyi bişey sağlıklı olduğunu hızlı büyüdüğünü geliştiğini gösterir bence endişelenmene gerek yok
Sibelblby Sultan07Dev- ben 11 haftadayim ama bebek 13 haftada gözüküyor korkma yani aksine geride olursa bu sıkıntılı bir durum olur 😊
Fnen Sultan07Dev- 2 hafta önden veya 2 hafta geriden gelmesinde sıkıntı yoktur, fakat önde olsa bile 2 haftadan fazla fark varsa bu iyi bir şey değildir
1999luanne Sultan07Dev- yo korkulacak bir şey degil aama normal doğum izliyosan ileride sezaryen olmak zorunda kalabilirsin arkadaşımın bebeği iki hafta önde gidiyor doktor sezaryen gözüküyor demiş
Berru Bebeğin önde olması durumunu bende yaşıyorum ayriyeten bebeğin sıvısı fazla ikisi bir araya geldiğinde şeker olma ihtimali var bende şeker yüklemesi yaptiricam.eger sıvı fazlalığı yoksa önemli değil korkma canim