Rabiaorhancayy Merhabalar, 32+3′üz şuan da. Bebeğim günde 4 5 kere hickiriyor ben cok panikliyorum uzun sürdüğü zaman hickirigi aranizda bu tarz durumla karsilasan var mi acaba🥺
Liyuzamom Rabiaorhancayy benimki de hıçkırıyor günde 3 kez bazen çok güzel ve normal olması gereken bi şey canım akciğerlerinin çalıştığını gösteriyor. Benim bebem bugün 2 kez hıçkırdı 2 kez hareket etti şuan çok korkuyorum hareketsizliği beni çok korkutuyor
llFatma Rabiaorhancayy hıçkırmasi iyi bir şey emme refleksi ve cigerinin geliştiğinin göstergesi benim günde 3-4 kere hickirir
Rabiaorhancayy deletedmom87894 oynuyor hafifce karnim o sekilde anliyorum da, biraz uzun suruyor pit pit endiseleniyorum uzun surdugu zaman o yuzden danismak istedim😔
Rabiaorhancayy Liyuzamom canim oncelikle cevaplarınız icin cok teşekkür ederim, ben biraz endiselendim bugun hareketleride normal alistigimdan daha azdi bi an panikleyip danismak istedim 🥺🙏🏻
Banuka Liyuzamom ben 31. Haftadayım hareketleri çok diyemem özellikle ben uyurken o da uyuyor heralde aşırı sakin 😁ama baya toplanıyor karnım eğri büğrü oluyor günde birkaç kere
srpak Şu an 36+4 üz. Benim bebiş de 32den beri her gün hıçkırıyor pıt pıt. dün doktoruma sordum çok güzel gelişimi için iyi bir şey dedi endişe etmeye gerek yok 🥰
Rabiaorhancayy srpak ah cok teşekkür ederim, evet güzel bir his cok şükür ama uzun surunce ben korkmaya baslamistim cok teşekkür ederim 🙏🏻🌸 sagliklaa gelsinler insallahhh❤️
Rabiaorhancayy Mltm07 oyle mi, cok teşekkür ederim cevap icin saglikla gelsin evlatlarimiz inşallah 🌸
Elifim17 Rabiaorhancayy ilk kızım cok uzun hıçkırırdı bu kızım öyle uzun hıçkırmıyor. Bu sorun değil korkma canım. Her bebek farklı. Bebeğin hıçkırması güzel bişey. Nerde hıçkırıyor seninki nerde hissediyorsun.
Rabiaorhancayy Aslitemiz bende bu ara çok sık oluyor ve uzun surdugu icin endiselendim de, saglikla gelsin evlatlarimiz insallah🙏🏻🌸
Deletedmom_33 Rabiaorhancayy Bende net bugün hıçkırık hissettim 30+6′yim. Ortalama 2-3 dk sürdü kalp atışı gibi arka arkaya idi