Kizlar 10+4deyim karnim biraz büyüdü gibi hissediyorum gobegimin alti rahim büyüdü gibi sizde de var mi boyle degisiklik istahim cok acik birkac gundur cok yemeye başladım hamileliğin başından beri bulantilarim falan olmustu yine ara ara oluyor fakat kilo almamisim da vermemisim de benim gibi olan var mi konusalim 🙈 173 boyum 62 kg ile devam ediyorum