Seloskoo7 doktora gözüktünüz mü peki eğer gözükmediyseniz doktora gözükmenizi tavsiye ederim benim de bel ağrım oluyordu ama daha ilk başlarda oluyordu şuan da ara ara ama şiddetli bir ağrı olmuyor belimde ihmal etmeyin bir an önce gözükün doktorunuza