Merhaba kızlar bugün göbeğiminden başlayan alta kadar uzanan çizgi farkettim. Henüz 2 buçuk aylık hamileyim sonra 1 saat sonra baktım geçmiş tayt gitmiştim dışarı çıktım ayaktaydım dar mı geldi sıktımı acaba desem küçükte daha bebek. Karında çizgi oluyormuş hamilelikte ama buda hemen geçti başına boyle bişey gelen varmı