Zeyna27 Gerçekten ihtiyacı olan varsa 2 aylık kullanım femara var bende fiyatı pahalı olduğundan alamayanlar var varsa gerçekten ihtiyacı olan (2023 e kadar son kullanımı )göndermek istiyorum!!
anneolmakistiyorumm Zeyna27 geçen ay film çekindim şu an adet oldum diğer ay başlicam canım alan yoksa ben alabilirim
SmyyKrty Zeyna27 bende gebelik istemim var eğer başka alan yoksa bende alabilirim gerçekten bayağı pahalı femera tedavisine başlayacam bu ay rabbim isteyen herkese nasip eder inşallah zor bir süreç rabbim sabrımızı arttırsın evlat hasretimizi sonlandırsın inşallah
Oznurkk Zeyna27 bende de var ama çok önceden almıştım tarihi geçmemiş içinde sadece 5 tane kullandım bende birine göndermek isterim ama nasıl gönderirim bilemedim 🥺
anneolmakistiyorumm Zeyna27 bu ay başlamak isterdim ama adetin 3.günü içmeye başlamak gerekiyor yetişmez kargoyla
Zeyna27 anneolmakistiyorumm aslında rahim filmi sonrası 3 ay bekleseniz iyi olur yine de siz bilirsiniz hangi şehirdesiniz
Oznurkk SmyyKrty eğer size gönderen olmasa bende gönderebilirim.🌸Ama doktor kontrolünde kullanmanızı öneririm. Allah korusun bilinçsiz kullanınca kötü sonuçlar olabiliyor
anneolmakistiyorumm Zeyna27 banada doktor 3 ay dene dedi ama sabredemiyorum 1.5 yılı geçti çünkü ben hakkaride yaşıyorum eşimin görevinden dolayı ama gardrop hesabın falan varsa ordan alabilirim hem kargoyuda ordan öderim
Zeyna27 anneolmakistiyorumm doktorunuz bilecek değil mi çünkü kontrolünü yaptırmalısınız ilaçtan sonra isterseniz adres verin bana İnstagram adresimi de verebilirim buraya yazmak istemezseniz göndereyim
Zeyna27 anneolmakistiyorumm sorun değil canım kusura bakma bugün evde temizlik günüydü hamile olduğum İÇİN yağlamıyorum ama işte biraz yoğundum yazıyorum şimdi
Oznurkk SmyyKrty tabi ki gönderebilirim size. Kutunun içerisinde 20 adet var. 12.2023 son kullanım tarihi