Merhaba anneler, aranızda rahim ağzı uzunluğunu yani serviksi düzenli ölçtürme var mı? Mesane doluyken ve boşken ölçümler farklı çıkabiliyor. Peki hangi şekilde doğru? İdrara sıkışık mı gitmem lazım yoksa normal mi? Bir doktor idrara sıkışıkken rahim yolu daha net görünüyor. Diğeri de yaptığı baskıdan dolayı rahim ağzını uzun gösterebilir diyor. Hangisine inanıcaz? 😔