Alyadua05 benim üçüncü olacak ☺️İki sezaryenimde spinal oldu yani belden uyusturdular. Sürekli a aynı yerden kesilecem acım agrım daha fazla olacak diye kuruntu yapıyordum. Meğersem aynı yer kesilmiyor bi santim yukardan kesiliyor. İlk ameliyatıma göre daha güzel geçti. Ve daha çabuk iyileştim.