PrensesAnnesi4 Kizlar ikinci gebeligim ilk kizimi 38+4 de aldim kucagima 🌸 simdi 34+5 haftalik hamileyim ikinci gebeliginiz kacinci haftada yaptiniz ilkinden erkenmi oldu gec mi oldu ?
Zadekuzu PrensesAnnesi4 benim ilk oğlum 40+0 da doğdu. İkinciyi bende merak ediyorum şu an 34+0 haftaligiz
Feyzaveannesi PrensesAnnesi4 37+0 da aldım kızımı kucağıma 😊 şimdi de 27 +0 haftalık hamileyim ☺️ oğluşum da 37 doğsa ne iyi olur ☺️☺️
PrensesAnnesi4 Mustafa1Enes2Yusuf Saglikla gelsin inslh 🌸🤭 ne guzel ikiside ayni haftada gelmis bende oyle olsun istiyorum
Mustafa1Enes2Yusuf PrensesAnnesi4 sağlık olsun sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah vakti geldiğinde