Sibelblby Daha önce yaşayan var mı yada sebebini bilen karaciğer tahlillere göre normalden biraz yüksek çıkmış endişelenmelimiyim
Sibelblby sehrengiz_8 bi kaşıntım yok doktorum biraz yüksek dedi sadece ama yediklerimle mi alakalı acaba
Sibelblby sehrengiz_8 bilmiyorum ki sadece bana karaciğer tahlil sonuçların biraz olması gerekenden yüksek dedi geldiğinde tekrar bakalım dedi